Regulamin

Informacje ogólne

Dorschhome.pl
Adres e-mail: info@dorschhome.pl

Zapłata

Dokonując zakupów w Dorschhome.pl istnieje możliwość zapłaty następującymi metodami płatności:

  • Karta kredytowa: Visa i MasterCard. Za karty kredytowe nie są pobierane żadne opłaty. Kwota nie zostanie pobrana z Twojego konta do czasu wysłania towaru.

Fracht

Nasz standardowy czas dostawy, od daty zamówienia do dostawy, wynosi 1-3 dni robocze.

Towar możemy dostarczyć na terenie całej Danii z wyłączeniem Færøerne, Grenlandii i małych wysepek połączonych mostami z lądem (wyspy mostowe). Zawsze jednak jesteśmy gotowi rozważyć specjalne uzgodnienie i umowę na wysyłkę towaru do wyżej wymienionych lokalizacji. Jeśli chcesz taką umowę, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@dorschome.pl.

Za dostawę przesyłek odpowiada firma PostNord. Możesz wybrać pomiędzy dostawą do najbliższego paczkomatu PostNord lub na Twój adres prywatny.

Mamy prawo żądać rzeczywistych kosztów zwrotu w przypadku odebrania przesyłki lub odmowy odbioru przesyłki. Przesyłka powrotna jest uznawana za zamówienie.

Prawa do anulowania

Jako konsument, kupując u nas, masz 14-dniowy okres próbny, w którym masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakup.

Okres próbny wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania towaru. Jeśli zamówiłeś kilka artykułów w ramach tego samego zakupu i są one dostarczane osobno, okres ten biegnie od dnia otrzymania ostatniego artykułu.

Okres ten oznacza, że od otrzymania towaru masz 14 dni na poinformowanie nas o chęci anulowania zakupu i zwrotu zakupu. Możesz wysłać e-mail na adres info@dorschhome.pl lub skorzystać ze standardowego formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz na końcu regulaminu.

Nie możesz anulować zakupu poprzez odmowę odbioru towaru, chyba że poinformujesz nas o tym jednocześnie.

Anulowanie części zakupu

Jeśli kupiłeś u nas więcej niż jeden przedmiot, możesz zwrócić jeden lub kilka artykułów, nawet jeśli zostały zakupione w ramach jednego zamówienia. Należy pamiętać, że koszty transportu nie zostaną zwrócone, jeśli anulujesz część zakupu.

Zwrot towaru

Jeśli poinformujesz nas o rezygnacji z zakupu, masz 14 dni na zwrot towaru.

Za zwrot przesyłki musisz zapłacić sam i będziesz ponosił odpowiedzialność za uszkodzenie przesyłki w transporcie.

Brak prawa do anulowania

Dostawy rzeczy zapieczętowanych, które ze względów zdrowotnych lub higienicznych nie nadają się do zwrotu, jeżeli plomba została naruszona po dostarczeniu.

Stan artykułu w momencie jego zwrotu

Jeżeli wartość artykułu ulegnie zmniejszeniu, a powodem tego będzie to, że użyłeś go w sposób wykraczający poza konieczny do sprawdzenia rodzaju i właściwości artykułu oraz jego działania, wówczas zwrotowi podlega tylko część kwoty zakupu. Ty. Kwota podlegająca zwrotowi zależy od wartości sprzedaży artykułu, a w niektórych przypadkach może to oznaczać, że zwrotowi podlegają wyłącznie koszty transportu.

Zalecamy zwrot artykułu w oryginalnym opakowaniu. Brak oryginalnego opakowania może spowodować zmniejszenie wartości artykułu.

Zwrot kwoty zakupu

Jeśli anulujesz zakup, otrzymasz zwrot pieniędzy. Jeżeli wartość artykułu ulegnie zmniejszeniu, potrącimy kwotę, za którą odpowiadasz.

Zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, łącznie z kosztami dostawy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Ciebie informację o chęci odstąpienia od umowy.

Zwrócimy pieniądze przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.

Możemy wstrzymać się z płatnością do czasu otrzymania artykułu, chyba że prześlesz dokument potwierdzający jego zwrot.

Ważny: Przyjmujemy wyłącznie przesyłki wysłane bezpośrednio na ten adres.

Prawo do składania reklamacji

Kiedy handlujesz z nami jako konsument, obowiązuje duńska ustawa o sprzedaży towarów.
Oznacza to, że masz prawo złożyć skargę w ciągu 24 miesięcy. Zanim zwrócisz artykuł, skontaktuj się z nami.

Jeśli Twoja reklamacja jest uzasadniona, oznacza to, że możesz otrzymać naprawę lub wymianę przedmiotu, zwrot pieniędzy lub obniżkę ceny, w zależności od konkretnej sytuacji.

Reklamację należy złożyć w „rozsądnym terminie” po wykryciu wady. Jeśli złożysz skargę w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wady, zawsze zostanie ona rozpatrzona jako zgłoszona w rozsądnym terminie.

Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, zwrócimy Ci koszty transportu (w granicach rozsądku). Artykuł należy zawsze zwrócić w odpowiednim opakowaniu. Pamiętaj również o otrzymaniu dowodu nadania przesyłki, abyśmy mogli zwrócić Ci koszty transportu.

Ważny: Przyjmujemy wyłącznie przesyłki wysłane bezpośrednio na ten adres.

W przypadku zwrotu artykułu prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres info@dorschhome.pl zawierającej następujące informacje:

  • Nazwa
  • Adres
  • Numer telefonu
  • E-mail
  • Numer zamówienia
  • Numer przedmiotu
  • Nazwa przedmiotu
  • powód do powrotu

Polityka danych osobowych

Kiedy handlujesz z nami, potrzebujemy następujących informacji:

Imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail.

Rejestrujemy się i przekazujemy niezbędne dane osobowe (imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail) naszemu partnerowi PostNord, aby móc dostarczyć Państwu towar.

Dane osobowe są rejestrowane w Scandi Engros ApS i przechowywane przez pięć lat, po czym dane są usuwane.

Ponadto współpracujemy z wieloma innymi firmami, które przechowują i przetwarzają dane. Firmy te przetwarzają dane wyłącznie w naszym imieniu i nie mogą wykorzystywać ich do własnych celów.

Współpracujemy wyłącznie z podmiotami przetwarzającymi dane w UE lub w krajach, w których Twoje dane będą objęte odpowiednią ochroną.

Na stronie www.dorschhome.pl osobą odpowiedzialną za dane jest Scandi Engros ApS.

Masz prawo dowiedzieć się, jakie dane na Twój temat przetwarzamy.
Jeśli uważasz, że dane są niedokładne, masz prawo do ich poprawienia. W niektórych sytuacjach jesteśmy zobowiązani usunąć Twoje dane osobowe, jeśli nas o to poprosisz. Mogą to być na przykład dane, które nie są już potrzebne do celu, w jakim je wykorzystaliśmy. Możesz się z nami skontaktować również, jeśli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem. Możesz także napisać do nas na adres: info@dorschhome.pl

VAT Poza UE

Podatek VAT jest naliczany i należny w kraju importu.

Gdzie możesz złożyć skargę

Jeśli jako konsument chcesz złożyć reklamację dotyczącą swojego zakupu, skontaktuj się z nami info@dorschhome.pl

Standardowy formularz anulowania

(Formularz ten należy wypełnić i odesłać wyłącznie w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy.)

Do:

Dorschhome.pl
E-mail: info@dorschhome.pl

Chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży dotyczącej następujących towarów/usług:

__________________________________________________________________________________

Zamówiono, data: ______________________________ Otrzymano, data: _________________

Imię i nazwisko konsumenta: ________________________________________________________

Adres Konsumenta: _____________________________________________________

Podpis Konsumenta: __________________________________________ Data: _________________

(tylko jeżeli treść formularza jest podana w formie papierowej)

Warunki handlowe zostały ostatnio zaktualizowane 05.10.2020

pl_PLPolish